The PhitroniCs way

June 21, 2010

tv streaming

Filed under: Uncategorized — Tags: , , , , , , , , — phitronic @ 12:28 pm

jaman sekarang ini kalau kita gak punya tv, pasti tentunya bete banget. tapi gimana kalau kerja kita mengharuskn kita berpindah2 tempat, sementara kos2 an kita belum tentu menyediakan TV.

Kalau sekarang sih gw udah tenang, selama ada akses internet, kita bisa streaming TV, coba klik disini

channel yang bisa anatara lain :

RCTI | Trans TV | Global TV | Trans 7 | TV One | Metro TV | Binus TV |

lumayan juga loh, buat ngisi ngisi di waktu luang. coba aja yach

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: